Posts tonen met het label cats. Alle posts tonen
Posts tonen met het label cats. Alle posts tonen

18 mei 2008

Huisdieren


















































Kat hierboven is niet van mezelf.



































































Fam Esveld,als ik het goed heb haha,hier alvast een paar foto's!


De terugweg sliep die,met een poot en kop op mijn hand,dus had maar 1 hand over!!!


Thuis was die uiteraard erg afwachtend,maar had al snel zijn plek gevonden.


Liefs tegen de tafelpoot,soms knaagt ie eraan haha,maar leert ie wel af,en anders krijgen we een lage tafel.......


Het is een prachtig beest,en we zijn er erg blij mee.


De andere honden hebben hem ook wel geaccepteerd,voorzover dat kan ik een korte tijd.


Maar zie het positief in!




Bedankt,en ik vond jullie beide erg aardige en sympathieke mensen!



Wellicht houden we kontakt...



Groetjes Marianne en Hans.






































































Deze kat is niet van mij hoor ,maar kwam ik tegen in een bos