18 mei 2008

Huisdieren


















































Kat hierboven is niet van mezelf.



































































Fam Esveld,als ik het goed heb haha,hier alvast een paar foto's!


De terugweg sliep die,met een poot en kop op mijn hand,dus had maar 1 hand over!!!


Thuis was die uiteraard erg afwachtend,maar had al snel zijn plek gevonden.


Liefs tegen de tafelpoot,soms knaagt ie eraan haha,maar leert ie wel af,en anders krijgen we een lage tafel.......


Het is een prachtig beest,en we zijn er erg blij mee.


De andere honden hebben hem ook wel geaccepteerd,voorzover dat kan ik een korte tijd.


Maar zie het positief in!




Bedankt,en ik vond jullie beide erg aardige en sympathieke mensen!



Wellicht houden we kontakt...



Groetjes Marianne en Hans.






































































Deze kat is niet van mij hoor ,maar kwam ik tegen in een bos





































































6 opmerkingen:

Anoniem zei

muy buenas fotos! felicitaciones!
Te invito a mi conocer mi blog y dejar un comentario!
Saludos!!!!

Janny zei

Hoi Hans wat een super mooie foto's van de huisdieren echt ik ben iedere keer weer verbaast wat een goeie fotograaf je bent een wat een scheetjes van dieren ,ben je soms professional ?
In ieder geval mijn complimenten ik heb echt bewondering voor je,
Groetjes Janny
En wat het weer betreft ga ik denk ik maar emigreren

Anoniem zei

Zo krijgen je mooie foto's nog veel meer waarde!!. Sterkte. Willemijn1302

BlondSoundLook zei

Thx zeg!!!

Janny zei

Hoi Hans
Ik heb nog effe bij je huisdieren en de kleine Saba gekeken en snap het helemaal dat het pijn doewat een prachtig en schattig hondje je hebt prachtige huisdieren
nogmaals sterkte
Groejes Janny

angela zei

Het is en blijft een scheetje die witte herder kan er niks aan doen hahahaha mooie foto's ook