2 aug 2008

Lijnen,vormen



2 opmerkingen:

Anoniem zei

It enables us to express our feelings and opinions.

Karina zei

Hoi Hans,
Aangespoord door mijn mams kom ik uit pure nieuwsgierigheid nu bij jouw kijken.
Want die lieve schat van een moeder blijft volhouden..... ga nu eens bij blondsound of zo iets kijken :-) want die maakt foto's echt super.

Nu heeft mijn moeder me nog nooit teleur gesteld en ook nu weer niet.

Je heb duidelijk een zeer brede interesse maar ook een goed oog.
Van iets waar de meeste van ons aan voorbij zouden gaan weet jij iets moois te maken.....ik bewonder dat in de mens.

Ook deze serie hier is erg gaaf.
De overweldigende diepte van de foto's voeren mijn gedachten mee tot..................?
Heerlijk.
Bedankt voor dit geniet moment.
Ik ga hier zeker vaker langs komen en zal je blog koppelen aan mijn site als geheugensteun.
Groetjes, Karina