24 jun 2008

Luchtballon




3 opmerkingen:

Andreas zei

Hey Hans!!

Ik zag je reactie's op m'n website vandaag (misschien beetje laat maar ik ben gewend niet zo vaak een reactie te krijgen dus kijk ik zelf ook wat minder vaak op m'n site :-) Over de foto met dat spoor met "de snelheid" erin dat is gewoon photoshop, radiaal vaag toevoegen. Moet je maar kijken of je dat kan vinden, is wel een leuke trucendoos dat Photoshop :-)
Ik spreek je verder wel weer op zoom! :)

Groetjes Andreas

Andreas zei

Oh ja! Leuke site trouwens! leuke foto's met die luchtballonnen en insecten! is denk wel een uitdaging om zo'n snuitkevertje vast te leggen? (als het een snuitkevertje is tenminste :-)
Groetjes Andreas

Janny zei

Hoi Hans bedankt voor je leuke reactie op de molens, ik heb je link gelijk op mijn blog gezet dan kijk ik iedere keer wel of je iets nieuws erbij zet
Deze foto's van de luchtballon zijn super met wat voor lens heb je deze gemaakt 500mm? ze zijn in iedergeval steengoed
Fijne dag en tot de volgende keer
Groetjes Janny